Hvordan kommer vi frem til den bedste løsning?

Nøglen til en succesrig interim ansættelse er et godt fælles afsæt mellem virksomheden og Nextt. Hos Nextt er forståelsen af de ledelsesmæssige udfordringer, der findes i den enkelte virksomhed, noget vi lægger særlig vægt på at mestre. Vi prioriterer og afsætter altid tilstrækkeligt med tid, til at komme helt tæt på virksomhedens situation og forstå nuancerne fra flere vinkler. Det sikrer, at vi efterfølgende med fokus og kvalitet i processen kan identificere, kvalificere, interviewe og udvælge de kandidater, der passer til opgaven. For Nextt er det afgørende igennem hele processen, at sikre en tæt og fortrolig dialog parterne imellem.

Nextt Management har en udvælgelsesmetode, der sikrer, at kun de bedste kandidater bliver præsenteret for virksomheden. Der vil typisk blive udvalgt minimum to kandidater, som kunden har mulighed for at vælge imellem.

Læs mere om vores store ledelsesnetværk af interim managers.

Inden vi præsenterer kandidaterne for kunden

Next Management sikrer, at kandidaterne er:

  • Interviewet og fundet egnet til jobbet
  • Opdateret på jobbets indhold
  • Parate til at påtage sig jobbet med kort varsel
  • Med baggrund i vores netværk af prækvalificerede interim managere vil processen fra kundekontakt, til kandidaten kan påbegynde sit arbejde typisk være 10 arbejdsdage. (i visse tilfælde kan det gøres endnu hurtigere)
  • Afstemt med de aftalt rammer ift. tid, placering, honorar etc.

På præsentationsmødet vil kunden have mulighed for at interviewe kandidaten i forhold til de faglige og de personlige egenskaber samt give en uddybning af interim jobbet. Normalt vil der herefter være grundlag for at kunne træffe en beslutning om, hvilken kandidat der skal løse opgaven.

Når beslutningen er truffet, sørger vi for, at alle nødvendige aftaler kommer på plads, og at kandidaten påbegynder jobbet inden for de aftalte rammevilkår.

Vil du høre mere om, hvordan processen for hurtige midlertidige ansættelser fungerer, så kontakt Nextt Management på 43 33 27 80 eller skriv til os her

Lad os vende mulighederne sammen

Skriv til os her, så kontakter vi dig i løbet af få timer.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Torben Hvashøj

Direktør & Partner

Mobil +45 5130 2530

Mail thp@nextt.dk

Torben har siden 2001 været selvstændig først indenfor Consulting og efterfølgende indenfor Interim Management og Executive Recruitment. Ud over at være ansvarlig for ledelsen af Nextt Managements netværk af Interim Managers, Business Partnere samt rekruttering af bestyrelsesmedlemmer, er Torben Hvashøj i Danmark og Internationalt den primære kontakt vedrørende Interim Management opgaver. Torben Hvashøj har supplerende kompetencer inden for ledelsesrådgivning, strategi, bestyrelsesarbejde, og har selv fungeret som interim direktør. Har læst cand. merc. og tidligere været ansat i karrierestillinger hos IBM, Telenor (tidl. Sonofon), Jyllands-Posten og Partner i Pluss Leadership.

Christian Hvashøj Schaarup

Direktør & Partner

Mobil +45 2683 9938

Mail chs@nextt.dk

Christian har en solid praktisk og strategisk forretningsforståelse fra danske og internationale vækstvirksomheder. Han trækker på sin erfaring fra rollen som investor, bestyrelsesmedlem, selvstændig, leder og forretningsudvikler I en lang række virksomheder. Christian besidder en veludviklet evne til at forstå virksomhedernes udfordringer og med sin strategiske forståelse skabe og implementere solide løsninger der har skabt markant vækst. Han har senest arbejdet som forretningsudvikler og investor for Skandinaviens førende accelerator og seed-investor, Accelerace Management. Christian har tidligere arbejdet som interim manager, haft egen konsulentforretning og haft karrierestillinger hos Arla Foods og DONG Energy. Christian har en HD i Organisation og ledelse og har løbende suppleret med MBA fag, kurser og certificeringer inden for HR, strategi og bestyrelsesarbejde.

Claus Jordan

Partner

Mobil +45 7172 2909

Mail cj@nextt.dk

Claus Jordan har en +25 år lang karriere bag sig indenfor IT-branchen. Claus har overvejende haft ledende stillinger på direktør og C-level niveau - med fokus på ledelse, salg og marketing, virksomhedsstrategi og forretningsudvikling. Claus har en bred global såvel som national erfaring og har tidligere boet 10 år i udlandet henholdsvis i England og USA. Igennem årene har Claus beskæftiget sig med et stort udvalg af virksomheder indenfor bank, handel, industri og service – og har herigennem opbygget et bredt funderet erfaringsgrundlag omkring forretningskritiske/strategiske- og ledelsesmæssige/organisatoriske forhold. Claus har en Bachelor i Business Administration og Strategi og har løbende suppleret med videreuddannelse på MBA-niveau. Desuden har Claus stor erfaring og interesse i mennesker og lederudvikling og har gennemført adskillige kurser med fokus på den moderne organisation/leder.

Opstartsmøde indenfor 24 timer
Vi leverer mere end du kan forvente
Kompetence og erfaring siden 2003
Internationalt partnerskab
Rette leder på plads indenfor 10 dage